maandag 3 oktober 2011

creatief en lief

Soms zijn dagen zo vol en chaotisch. Dan ben ik 's avonds blij dat ik het allemaal weer heb gered. Dat ik godzijdank nog een bak soep in de vriezer had staan, omdat ik gewoon geen tijd heb kunnen vinden om boodschappen te doen. Nou ja, het gekke is ook altijd, met een strak schema doe je het meest. Vaak pak ik dan een achterstallig klusje ook nog even beet, omdat de vaart er toch al in zit.

Tussen alle drukte door ook nog een gezellig momentje gehad. Janneke leerde me een .... maken van een tijdschrift. Ze had de .... op school zien staan, morgen gaat ze het leren van de juf, zei ze.  En ze vond het zelf wel een goed idee als ze de .... morgen mee nam naar school want dan was ze snel klaar met knutselen. Slimme meid, die komt er wel :-)
kijk mama, een ....
Mogen jullie raden wat er op de puntjes moet staan!

en om jullie te helpen nog een kloosupje van de ....



En als dan op het einde van de veel te volle dag de lieve buurvrouw voor de deur staat met een bloemetje, als hart onder de riem omdat je eerder deze week even een verdrietje hebt geuit.... dan is de dag weer helemaal goed.


Truste! Morgen weer een nieuwe, volle dag voor de boeg!

1 opmerking:

  1. Grrr....ik haat raadsels......
    Ik zie er een brievenstandaard in. Nou Natas, kom maar heel snel met de onthulling!!!!

    Lieve buurvrouw heb jij.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen