dinsdag 19 februari 2013

wedden dat hij mee leest !

De meneer van de C1000.... ik weet zéker dat hij meeleest.

Niet alleen had mijn bericht over de nierboontjes/kidneybeans een buitensporig hoog aantal pageviews... heel verdacht... Vandaag zag ik ook nog eens dat de prijzen waren aangepast.


Waar gaat het ook alweer over?
Over mijn blogje van oktober vorig jaar *klik*

Voor degene die geen zin hebben om te klikken een korte samenvatting: ik verbaasde me erover dat de bonen mét chilisaus goedkoper waren dan de bonen zonder chilisaus.


Ik heb in iedere geval geen dilemma's meer. Moet nu alleen nog beter opletten of ik de juiste pak.

Ik ben een gelukkig mens vandaag :-).
Ik vrees alleen dat ik alsnog genaaid word en dat de prijs naar boven toe afgerond en gelijkgetrokken is.
Maar dat is dan weer een voordeel van een slecht geheugen... dat heb je dan weer niet in de gaten en voel je je gewoon blij.

4 opmerkingen:

  1. Als je hier nu gewoon schrijft dat je pas weer naar C1000 gaat als je 20 blikken van die bonen krijgt uitgereikt en je krijgt ze inderdaad, dan weet je zeker dat ze meelezen.

    Enfin, we weten allemaal dat prijsverlagingen met veel tromgeroffel worden aangekondigd en dat verhogingen zo veel mogelijk worden verborgen.

    Een tip nog aan C-1000 en andere supers: niet stiekem de prijzen baseren op 500 gram ipv een kilo. Dat is misleidend, maar je hebt het zo door. Het vertrouwen is dan meteen wel geschaad. Tenslotte zijn de klanten tegenwoordig geen ongeletterde schaapjes meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nah... voor de kerst adverteerde de appie met: 950 gram kipfilet voor.... zoveel euro. Ja, dan lijk je natuurlijk nèt effe goedkoper dan de buurman.
      Ik ben benieuwd wanneer de 20 blikken bruine bonen bezorgd worden :-)

      Verwijderen
  2. De meneer van de C1000 heeft duidelijk goed opgelet ;-)
    Je moet je ogen idd goed de kost geven. Even tussendoor de inkopen voor heel de week doen wordt een dagbesteding. Nou ja...ik ben altijd al goed in overdrijven geweest.
    groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij de C1000 vroegen ze altijd als ik kip kwam halen, gemarineerd of niet? Want gemarineerd was goedkoper (toen was er nog een slager in de C1000). Evenveel kip, maar dan met marinade en goedkoper. Succes met de bonen!

    BeantwoordenVerwijderen