donderdag 7 maart 2013

Vrouwen voor een vrouw

Een poosje geleden ben ik dus begonnen met de sponsoractie voor mijn schoonzus.
Ik geloof niet dat iemand het gemist heeft, maar vooruit... hier is de link *klik* nog een keer...

Ik kan wel even vertellen dat de marathon nog niet gelopen is, maar dat de sponsoractie nu al een succes is.

Naast alle trainingen ben ik ook aan de slag gegaan met een zijpaadje.

Ik heb in mijn netwerk bij vriendinnen, kennissen, mijn moederforum, mijn naaiclub allemaal vrouwen gevraagd om zelf iets te maken. Vrijdagavond 12 april sta ik op een ladiesnight bij de sportschool *klik* om mijn actie voor mijn schoonzus te promoten. De spullen wil ik dan gaan verkopen, en alle opbrengsten gaan rechtstreeks in de pot voor de behandelingen voor Annemiek.

Ook hier waren de reacties weer overweldigend. Ik kan wel zes kramen vullen op de ladiesnight.

Zo was er de knutselclub van mijn lieve vriendin Kleine Tas. Kleine Tas heet eigenlijk ook Natasja. Ze is een kopje kleiner dan mij, maar dat uit zich slechts in lengte, en om onderscheid te maken werden wij vroeger Kleine Tas en Grote Tas genoemd. Het grappige is... haar kinderen kennen me niet anders als Grote Tas. 'Grote Tas, wil je ook wat drinken' wordt er dan gevraagd. En ik hoor niet eens hoe raar dat klinkt.

Kleine Tas dus. Haar knutselclub zat niet stil:




Mooi gemaakt hè?
En hoe bijzonder, dat vrouwen die mij niet kennen, die mijn schoonzusje niet kennen, dit zomaar voor haar willen doen? 
Dus... Dit en nog veel meer te koop op 12 april op de Ladiesnight bij Fitness Palace.

Wat er dan nog meer is? Daarover in een volgend blogje :-)

Enne... omdat we intussen heel goed zijn geworden in het Leuren met Leed,  zullen hier ook weer acties op volgen. Maar daarover later meer.

Vanavond probeer ik een keertje op tijd naar bed te gaan. Morgen heb ik een heel spannend interview. Een echte journaliste voor een huis aan huis magazine komt mij interviewen over dit sponsorproject. Hoe spannend is dat! 




9 opmerkingen:

  1. Prachtig allemaal. Succes met het interview.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg dat het allemaal zo goed loopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat je doet en fijn dat het goed loopt. Ik moet nog steeds wat overmaken maar het komt eraan hoor.

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Je bent ook een fijne supporter op afstand :-)

      Verwijderen
  4. Goed zeg dat intervieuw, zo'n actie moet gewoon in het nieuws.
    Dieuwertje (oud) collega van Annemiek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hè? straks weten gewoon 135.000 huishoudens ervan. Hoe gaaf is dat?

      Verwijderen
  5. Het ziet er geweldig uit. Professioneel zelfs. En dan overdrijf ik echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk joh een interview en wat mooi om te zien dat zoveel mensen je actie ondersteunen, dat is toch hartverwarmend.
    Grappig is wel dat ik werk voor een streekkrant en zelf dit soort interviews afneem haha dat is de andere kant en ook leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat geweldig wat je allemaal doet, ik weet hoe hard het nodig is. heel veel steun toegewenst. ik bewonder je, liefs oma van moos en babs

    BeantwoordenVerwijderen