donderdag 30 mei 2013

heb je aarebeie bijje?

Ochoch... een mens kan niet op alle fronten schitteren.
Wat laat ik het hier afweten de laatste tijd.

Zaterdag geen tijd gehad voor de zwijmel. De we-300 borrelt nog in mijn hoofd.
Maar stil zitten doe ik niet hoor.

De Lionsclub had pannenlappen nodig.
Ik denk dat ik er wel 25 in bestelling had staan.

Deze zijn onlangs aan de collectie toegevoegd.
Drie dezelfde, die kado gegevens worden aan iemands dochters.
Hetzelfde, maar nèt even anders.


En wederom wat stoere mannenlappen.



Het grootste deel van de 1e zending gaat maandag de deur uit.

Dan is de kookclub aan de beurt.

Tussendoor maakte ik een tasje voor de dochter van de vriendin van mijn zus.
Je ziet... er komt nog steeds steun uit alle hoeken. De spullen worden verkocht en de opbrengsten gaan nog steeds naar het 'onvermijdelijk avontuur'.

Het tasje is nagemaakt van 1 van de 20 gymtasjes die hier in huis slingeren. 




Het was even uitzoeken hoe het allemaal zit, maar nu ik het patroon en de werkwijze doorheb, kan ik deze ook in  serie gaan produceren.
Ook deze zijn in bestelling.


Dit weekend? Dan ga ik een bidstoeltje opknappen. Iets soortgelijks als deze.
Hij is al hoogglans zwart gelakt. En hij krijgt in plaats van een oubollig leertje een tijgerbontje, of iets dergelijks. Lijkt me helemaal leuk.


Zo, nu alvast even de 'zwijmelen op zaterdag' klaarzetten, en dan kan wat mij betreft morgen het weekend beginnen.







7 opmerkingen:

  1. Noeste arbeid. Fijn dat je morgen weer meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natasja, wat een heerlijke relativerende opmerking 'een mens kan niet op alle fronten schitteren'. Zelf word ik daar ook regelmatig mee geconfronteerd.

    Wat betreft je naaikunst ... die ziet er heel mooi uit. Ik vind de stofjes erg leuk. Ik neem mijn petje af dat je gewoon doorgaat met je verkoopwerk tbv de sponsoring voor 'onvermijdelijk avontuur'.

    Vergeet niet om af en toe eventjes te gaan rennen buiten dat geeft weer energie, als het zonnetje zich tenminste laat zien. Ik ben benieuwd of je goed hersteld bent na je zware marathon.

    groetjes,

    dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dorothé, ik moet zeggen... ik heb wel eens wat trainingen overgeslagen, gewoon omdat het kon :-)
      Ik was het slechte weer zo zat deze winter... en het bleef maar slecht.

      Maar zeker zo'n twee keer per week loop ik nog wel een stukje.

      Ik ben goed hersteld. Alleen mijn teennagels vallen 1 voor 1 af. Er zit weer keurig een nageltje onder. Dus het is geen probleem. Het griezelige ervan zit vooral tussen mijn oren :-)

      Verwijderen
  3. Wat een lollige pannenlappen zijn dat met die safari print! Echt stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, ik wil ook wel zo'n setje pannenlappen bestellen. Kan dat? Dat ik een echte set Tasja's in mijn bescheiden keuken heb en dat jij er dan voor zorgt dat ik mijn fikken eens niet brand?

    Ik zie wel wat in de vorm van die stoere mannenlappen maar dan in de kleur van die zwart-witte koeienlappen. Mag dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Plato, Wat leuk! Natuurlijk wil ik die voor je maken.
      Als je tenminste geen problemen hebt met een levertijd van een paar weken. coli@home.nl is mijn mailadres.
      Ik zal de spullen alvast bij elkaar gaan zoeken!

      Verwijderen
  5. Je hebt met recht niet stilgezeten, mijn hemel wat een arbeid heb jij verricht! 't Zijn ware kunstwerkjes geworden, en zelfs Plato heeft er een paar besteld...beter kun je het toch niet treffen :-)
    Fijn weekend,
    liefs, Kakel

    BeantwoordenVerwijderen