vrijdag 19 december 2014

Zwijmelen op zaterdag: Bird of Sorrow

Tot een half uur geleden was ik inspiratieloos voor de wekelijkse zwijmel.

Ik had geen idee. Geen zin in een kerstliedje. En eigenlijk wilde ik de zwijmel overslaan.

Ik opende twitter en daar kwam deze Ier voorbij.
Glen Hansard met Bird of Sorrow.
En ik hou wel van zangers / zangeressen die iets met passie brengen.
Dus daar was mijn zwijmel.
Ik hoop dat ik ook jullie een plezier doe met 'mijn ontdekking' :-).


O, hemel, onder welke steen lag ik?
Hij trad op met Eddie Vedder, Bruce Springsteen en Bono.... zie ik nu ik verder kijk....
Och... Eddie... die plaats ik ook even... dat blijft zwijmelen....





10 opmerkingen:

  1. Zwijmelen met passie. Ik wens je heerlijke feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wahahaha, zo zie je maar weer dat je altijd iets nieuws kan ontdekken, zelfs als het al die tijd onder je neus lag haha
    Ik kon hem!
    En wat is ie goed hè?

    fijne feestdagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb genoten van je muziek ! Voor mij totaal onbekend maar heel markante stemmen Ik wens je heel fijne feestdagen .
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ;-) niet alles is per definitie slecht ;-) en soms heb je mazzel, gegund ook

    Fijn weeknd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De muziek is niet helemaal onze smaak. Geeft niet, wij wensen jou
    FELIZ NAVIDAD y un Próspero Año Nuevo 2015 con mucho salud.
    Salu2 Albert y Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms heb ik dat ook. Zit ik op vrijdagavond om half twaalf achter de pc en heb ik geen idee welk nummer ik zal plaatsen. Daar komen de mooiste zwijmels vandaan. Spontaan gevonden en dan raakt het je.
    Ik wens je hele fijne dagen met je dierbaren en alle goeds voor 2015.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onder dezelfde steen als ik kennelijk :)
    Goede dagen met of zonder Kerstmuziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was druk onder die steen,
    Prettige dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig nummer is Birds of sorrow zeg ...... heb er van genoten, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoor het liever dan jingle bel of zo. Hou van Ierse muziek heerlijk hoor. Mooie nummers.

    BeantwoordenVerwijderen