zaterdag 17 augustus 2024

Zwijmelen op Zaterdag: Rather go Blind



 

Ik ga Sean Webster eens wat aandacht geven. 
Ik weet niet of hij ooit al een plekje had gekregen in de zwijmelrubriek, maar hij verdient het zéker! 

Vorige week was ik op het Haags Beat Festival. 
Een leuk, klein opgezet festival, in het openluchttheater in het Zuiderpark. 
Veel artiesten gezien. Cesar en Rinus van The Earrings waren er. Erwin Java. Erik Mesi van Toontje lager. En nog veel meer waarvan de namen me even niet te binnen willen schieten. Ook jong haags talent kreeg een plek op het podium. 
Het optreden van Sean Webster was voor mij het beste optreden. 
Maar het mooiste was, toen alle artiesten samen op het podium kwamen en Radar Lover gingen spelen. 
Sean Webster (een engelsman) had geen idee, maar probeerde keihard de akkoorden mee te spelen. Hoe mooi om dan te zien hoe er dan gemusiceerd wordt op dat podium. 

Maar het allermooiste was het slot. Heel het theater stond uit volle borst, O, O, Den Haag, mooie stad achter de duine..... te zingen. 

Een festival dat voor volgend jaar weer in de agenda gaat! Haagse muziekfeestjes zijn altijd fijn! 


Wil je mee zwijmelen? 
Plaats hier je link. 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Ahh .... gelukkig toch nog een bijdrage ;-)

    De stem komt me bekend voor, vaag, dat dan weer wel. De naam verder niet. Fijn te lezen dat zulke feestjes zo fijn zijn. Alle reden dus voor jou om ervan te genieten.

    De mijne staat er al... ik had je de link al gegeven

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer genoten lees ik, en voor dit weekend heb je ongetwijfeld weer nieuwe plannen.. Mooie Zwijmel van een bekend nummer en akoestisch daar houd ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen