dinsdag 20 september 2011

a sisters hope

Over anderhalve week staat er dus een spinningmarathon in de agenda.
Daar kwam ik gisteren pas achter. Ja, ik wist wel dat hij eraan zat te komen, maar na de zomervakantie is hij in de agenda in mijn hoofd op 'ergens in oktober' blijven hangen. Ergens in oktober is dus over anderhalve week. Ik ben vanavond als een speer 2 vlieguren gaan draaien in de spinningles. Het is weken geleden dat ik had gefietst. Ik dacht... als ik nou de twee uur kan draaien en ik fiets van de week nog een paar keer, dan hou ik het volgende week zaterdag vast wel 6 uur vol. Op karakter en wilskracht....

We fietsen niet zomaar. We fietsen voor het goede doel.
Mijn collega van de sportschool, S.andra, loopt 60 kilometer voor 'a sisters hope'. Dat vind ik pas een prestatie!!!! Om mee te kunnen doen moet zij 1500 euro bij elkaar brengen. Het doel van ' a sisters hope' is geld bij elkaar brengen ten behoeve van borstkankeronderzoek. Je begrijpt.... dit is een doel, wat wel in mijn straatje ligt....

http://www.asistershope.nl/content/aboutevent.htm

Ik zou zeggen bekijk de website eventjes.

En mocht je je geroepen voelen om mij en daarmee mijn collega te sponsoren, dan hoor ik het graag!
Dat kan per verbrande calorie ( ik fiets er zo'n 500 à 600 in een uur weg), per gefietst uur, per vast bedrag of .... (vul zelf maar in, wees creatief.... er zit geen kilometerteller op de fiets en de fiets staat stil, dus de GPS zal ook weinig actie laten zien).

Wish me luck... het zal in ongetrainde toestand niet vanzelf gaan.

O ja... en stel.... stel dat je zegt ik wil meefietsen.... je kan ook fietsen in een team. Als je dan 6 mensen hebt, dan hoef je maar 1 uur te fietsen. Dat kan toch iedereen? 1 fiets kost 20 euro voor 6 uur. Koopie toch????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten