vrijdag 16 november 2012

De H is van.....



Jip zat vanavond met zijn vader naar "The Big Bang Theory" te kijken. 
Hoe moet ik het omschrijven... The Big Bang Theory is een grappige tv-serie, met nerdy-personen en nerdy grapjes. Ik keek vanavond met een half oog mee. 

De setting was als volgt:


Howard en Bernadette liggen in bed en bespreken met elkaar welk onderzoek ze gaat doen bij haar nieuwe werkgever.
Bernadette zegt: 'ik heb gekozen voor onderzoek naar voortijdige ejaculatie-problemen'. 
Howard glimlacht een beetje ongemakkelijk en vraagt: 'Waarom?'
Bernadette zegt: ' Ik kon kiezen tussen onderzoek naar voortijdige ejaculatie-problemen, of hartkwalen. Maar omdat we geen van beiden last hebben van hartkwalen, heb ik gekozen voor onderzoek naar voortijdige ejaculatie-problemen'.

Na een paar seconden nadenken hoor ik Jip vragen: "Papa, wat zijn eigenlijk hartkwalen? "

Haha.... dat ik nou nèt die vraag even niet verwachtte! Lang geleden dat ik zo hard heb moeten lachen. 
Jip heeft vanavond geschiedenis geschreven en kan deze terugverwachten bij zijn levensloop op zijn bruiloft: 
" De H is van hartkwalen...'' 



Overigens bleef het een half uurtje later verdacht stil toen ik een tweede vraag verwachtte:

We keken inmiddels naar een ander programma, en er was een presentator op zoek naar een oma, die mee wilde doen aan een Granny-Gang-Bang (ja, waar kijken we naar, zo op de vroege vrijdagavond ??? ).
Toen verwachtte ik van Jip de vraag: "Papa, wat is eigenlijk een granny?" ... Maar die vraag die kwam niet :-)

4 opmerkingen: