vrijdag 16 oktober 2015

Zwijmelen op zaterdag: Try

Pink.

Had ik die ooit al eens in de zwijmel geplaatst?
Ik dacht het wel, maar ik kon het niet terugvinden.

Ik ben fan.
Een prachtige vrouw.
Een mooie stem.
Een heel mooi lijf.
Een wereldperformer.
En leuk haar.

Het is één van de artiesten die op mijn verlanglijstje staan om ooit live te zien optreden.

Try vind ik een heel mooi en inspirerend nummer.
En jeetje... wat een optreden dit.
Ga er maar aan staan, zulke acrobatische toeren uithalen en ook nog eens blijven zingen.



Meer zwijmelen / meezwijmelen? Kijk bij Marja!

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen..... jouw clip bewijst maar weer eens dat artiesten.... en dan bedoel ik de échte, waaronder deze dame, topsport op het hoogste niveau moeten bedrijven.

    Heel verrassend ook, omdat onze smaken behoorlijk verschillen, vind ik jouw keuze deze keer geweldig, heb ervan genoten, dank je wel.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge deze dame ken ik helemaal niet....wat een show pffft bijzonder hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het echt moeten zien om het te geloven, een heel concert zo en je stem klinkt niet meer zo geweldig, hoe fit je ook bent.
    Maar dat doet niets af aan het lied zelf, die is mooi!
    fijn weekend
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De afgelopen jaren al twee keer geplaatst, maar dat kan gebeuren. Je kunt het opzoeken in mijn zwijmeloverzicht in de zijbalk. Het blijft een indrukwekkend nummer, zeker met die inspanningen. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral dat haar. Stikjaloers ben ik er op… ;-)

    Schitterend nummer, heerlijke uitvoering. Kan niet vaak genoeg gedeeld worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke artiest en door de jaren steeds beter geworden. Dit is topsport; zingen en dansen/performen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is helemaal TOP

    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken weinig of geen muziek van haar maar deze dus wel en die vind ik keigaaf !!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken haar muziek eigenlijk niet, maar dit klinkt goed! En inderdaad, blijven zingen bij die capriolen... knap zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit nummer klinkt goed, verder ken ik Pink eigenlijk niet.
    Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oudste schoondochter is fan en is naar een optreden gewest. Overweldigend vond ze het.
    Het is ook de titelsong van een tv programma waar Hubbie en ik naar keken.
    Het is een prachtig nummer. Mooie keuze.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen