vrijdag 29 januari 2016

Zwijmelen op Zaterdag: Find the River

Het voelt vandaag een beetje lastig om gezellig te zitten zwijmelen, nu één van 'onze' zwijmelaars er plotseling niet meer is.

De internetwereld is een vreemde wereld.
Je leeft mee met mensen die je niet kent.
Je bent geraakt door wat ze delen.
Af en toe lijkt het of je bij een oude bekende op bezoek bent door bij iemand een blogje te lezen.

En als ik dan ineens hoor dat iemand die je wekelijks 'tegenkomt' er ineens niet meer is... dan is het toch niet raar dat dat me raakt?

Ik heb daarom bij Bibje een liedje van haar blog geplukt...






12 opmerkingen:

  1. Wat mooi om te zien.. Tijdens mijn zwijmelrondje kom ik ook alleen maar logjes tegen voor Bibje. Mooie woorden Natasja!
    Ze zal gemist worden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi om te zien.. Tijdens mijn zwijmelrondje kom ik ook alleen maar logjes tegen voor Bibje. Mooie woorden Natasja!
    Ze zal gemist worden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zijn allemaal zo geschrokken. Ze is veel te jong overleden. Arme tieners zonder hun liefste mama.
    Dank voor je lieve woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd vechten en dan toch verliezen. Zo intriest. Mijn gedachten zijn nu bij haar nog zo jonge kinderen.

    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou met precies die gedachtengang deed ik het zelfde, dus nee waarom zou dat raar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook wij hebben aandacht aan Bibje besteed met 2 Dirk-nummers.
    Rustig weekend toegewenst. Groeten van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms is het goed door te gaan waar anderen niet meer kunnen. Mooi eerbetoon deze song.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag het pas toen ik mijn ZOZ al geplaatst had. Ook flink geschrokken, ook al kende ik haar alleen van de ZOZ-blogs, je deelt dan toch iets met elkaar. Zo jong, de leeftijd van onze kinderen ongeveer, en twee tieners die achterblijven...
    Je muziekkeuze past helemaal vandaag, op verschillende manieren...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het word mij steeds duidelijker hoeveel er samen gedeeld wordt via een wekelijks blogavontuur als Zwijmelen op Zaterdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie keuze. Een eerbetoon aan Bibje. Veel te jong overleden. Fijn dat ze herdacht wordt. Vreselijk dat haar kinderen op jonge leeftijd verder moeten. Zo geschrokken, net als de andere zwijmelaars.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Pumpke, bedankt voor je mooie woorden en het delen van dit mooie liedje. Het doet me goed om te weten dat mama zo lief wordt herdacht door haar mede bloggers x

    BeantwoordenVerwijderen