vrijdag 12 mei 2017

Zwijmelen op Zaterdag: Home

Omdat ik nog steeds zo blij ben dat ik binnenkort met mijn zoon de Foo Fighters ga zien! 
Een paar weken geleden heeft hij mijn telefoon volgestort met nieuwe muziek, waaronder twee albums van de Foo Fighters. En het is nu zo lekker hardlopen en wandelen. Ik word eindelijk weer eens verrast met wat nieuws. 
Als ik dit nummer hoor word ik altijd helemaal blij. 
Voor hardlopen niet echt lekker up-tempo. Maar ik haal nog steeds de 10 kilometer per uur niet, dus wat dat betreft past het wel bij me. 

En voor de zwijmelrubriek vind ik dit een prachtig nummer.

Wish I were with you, but I couldn't stay
Every direction leads me away
Pray for tomorrow, but for today
All I want, is to be home

Stand in the mirror, you look the same
Just looking for shelter, from the cold and the pain
Someone to cover, safe from the rain
And all I want, is to be home

The echoes and silence, patience and grace
And all of these moments I'll never replace
Fear of my heart absence of faith
All I want, is to be home

All I want, is to be home

People I've loved, have no regrets
Some might remember, some might forget
Some of them livin', some of them dead
All I want, is to be home

Meer zwijmelen/mee zwijmelen? Klik bij Marja. 


10 opmerkingen:

  1. Een schitterende muziekkeus vandaag. We hebben allebei om 00.35 uur genoten van het nummer, mèt een glaasje wijn!
    Fijn weekend en tot zwijmel Natasja.
    Grtz Mara

    P.S. Even door de vertaalmachine gehaald *WINK*

    Ik wou dat ik bij je was, maar ik kon niet blijven
    Elke richting leidt me weg
    Bid voor morgen, maar voor vandaag
    Ik wil alleen thuis zijn

    Sta in de spiegel, je ziet er hetzelfde uit
    Net op zoek naar onderdak, van de kou en de pijn
    Iemand om te dekken, veilig van de regen
    En alles wat ik wil, is thuis

    De echo's en stilte, geduld en genade
    En al deze momenten zal ik nooit vervangen
    Angst voor mijn hart, gebrek aan geloof
    Ik wil alleen thuis zijn

    Ik wil alleen thuis zijn

    Mensen die ik lief heb, heb geen spijt
    Sommigen kunnen zich herinneren, sommigen zouden kunnen vergeten
    Sommigen van hen leven, sommige van hen zijn dood
    Ik wil alleen thuis zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeioei, ik vind het geen beste vertaalmachine, als die "All I want, is to be home" vertaalt met "Ik wil alleen thuis zijn" - hij wil volgens mij helemaal niet ALLEEN thuis zijn maar het ENIGE wat hij wil is juist SAMEN thuis zijn... ;)

      Verwijderen
  2. Goed nummer voor ons om 'hard' te lopen in heuvel en bergland Spanje. Beide kreupel van de zere kuiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk nummer waar je de 10 km per uur zeker niet op gaat halen. Maar om te slenteren is het ideaal. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat aan zalig wandelnummer ;-) Hardlopen niet maar dat doe ik dan ook niet. Graag beluisterd en ik wens je alvast heel veel plezier bij het concert!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gevoelig. En mooie tekst. Lijkt me heel erg prettig samen met je zoon naar een concert wat jullie allebei waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne song, zowel tekst als muziek! Veel plezier bij het hardlopen en bij het concert!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joh, ik vind dit zomaar heel mooi. Ik ken die groep helemaal niet, maar kan me voorstellen dat jij naar hun optreden uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en aan grijpend
    Lieve groet en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi nummer. Een echte zwijmel! Veel plezier met je zoon straks.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen