vrijdag 16 juni 2017

Zwijmelen op zaterdag: Stirb nicht vor mir

Kun je een openingsdans op een huwelijksdag stijlvol uitvoeren op muziek van Rammstein? 
Ja, het lijkt onwaarschijnlijk, maar het is mogelijk. 
Dat hebben mijn broer en schoonzus van de week bewezen. 
Ze openden de feestavond op Stirb nicht vor mir. 
Inclusief een lift! 
Volgens mij hebben ze maanden geoefend :-). 




Het was een prachtige dag.
Heerlijk, om weer eens geknipt, gelakt, gemake-upt en in een leuk kleedje gehesen op pad te mogen... een bruiloft is toch altijd een mooie gelegenheid om het hele gezin weer eens goed in het nieuw te steken.

Ik doe gewoon even wat foto's van de dag.
Foto's van de bruid en de gom zet ik er niet bij... Ze hebben zelf nog niets online geplaatst.

Moeder en dochter in matching colours.


Onderweg...


Mijn nichtje, mijn broers dochter... vol spanning voor de deur:
"Is papa daar al bijna?"


Ons gezinnetje. Zelfs het langharig tuig wilde een pak aan!




Zoonlief met zijn nichtje... 


Het was van het begin tot het eind een mooie dag. Een mooie ceremonie. Een prachtige bruid en bruidegom. Twee prachtige kindjes als bruidsmeisje. Het weer deed goed mee. Ik heb gedanst (dat doe ik alleen maar als de feestjes écht goed zijn ;-) ). En het mooiste van alles is dat ik er nu officieel een schoonzusje bij heb! En een toffe! Dat ook nog eens.







8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's van jullie gezin. Ik zou het bruidspaar graag zien dansen op dit nummer. Moet heel bijzonder zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk niet te zoetig maar wel een echte zomerbruiloft. Zo'n lift als in Dirty Dancing??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder nummer om op te dansen, denk ik. Mooie foto's van je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Natas wat mooi en ontroerend dit, heb genoten van je liefdevol verhaal en de mooie foto's.
    Ik zou het bij die muzikanten ook niet zo 123 gedacht hebben, zou mijn keus nooit opgevallen zijn ;-) maar dat geeft gelukkig niet.
    Fijn dat het zo'n mooie dag voor jullie was.

    Je 'tuig' is een plaatje hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi muziekje en wat een mooie foto's van jullie gezin.
    Geniet van een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Wat een liefdevol logje.
    Heel bijzonder nummer.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik fotografeerde ooit een stel die als nummer aan het einde van de plechtigheid Ich Will van Rammstein had. En dat nummer moest hard ik seinde voor de bruid zelfs nog ff dat 'ie nog harder moest. Ik hou d'r van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi feestje, mooie foto's! Ik ben niet zo op de hoogte met het repertoire van Rammstein, maar met wat ik er van wist had ik iets veel ruigers verwacht. Niks mis mee, ook het ruigere niet!

    BeantwoordenVerwijderen