zaterdag 1 juli 2017

Zwijmelen op Zaterdag: These Day's


O... man, man... het is zover.
Zondag ga ik naar Werchter.
Met mijn zoon.
Heerlijk een dagje ondergedompeld worden in muziek.
Wat heb ik er zin in!

We kijken zó ontzettend uit naar het optreden van de Foo Fighters.
Dus... ik laat jullie lekker meezwijmelen met deze lekkere muziek en deze mooie mannen.

Ik vind het toch bijzonder hoor... dat touren...
Ik las vandaag dat Adèle twijfelt of ze ooit nog op tournee gaat.
En als ik dan deze clip van de Foo Fighters bekijk, dan vind ik het ook nogal wat.

Wat wij zien, is een knallende show.
Maar het is niet alleen de show die wij gaan zien. Het zijn avond aan avond aan avond optredens.
En momenten van heimwee. En het gewoon baggerzat zijn. En gewoon weer wat anders willen, zoals lekker nieuwe muziek schrijven, of gewoon helemaal niks.
Belangrijke dingen van thuis missen. Er niet kunnen zijn als ze je thuis nodig hebben.
En iedere keer maar weer die kolkende mensenmassa voor je...
Ik geef het je te doen. Voor mij zal het ook niks zijn.

Nou ja, mijn respect hebben ze. Alle artiesten!

En wat ik ook nog steeds zo gaaf vind... Jip vindt het nog steeds niet uncool om met zijn moeder op pad te gaan. (Hahaha, waarschijnlijk omdat zij de tickets betaalt...)

Ik laat het volgende week wel weten, hoe het is geweest...




11 opmerkingen:

  1. Geweldig om dit weer met je zoon te beleven. Geniet met emmers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik benijd hun levens zeker niet!

    En ja JIp ;-) Zolang hij het maar cool blijft vinden kun jij dubbbel en 3-dwars genieten en dat telt toch?

    Fijn weekend en superveel genietend plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat jullie heel veel plezier beleven
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat je onwijs geniet hoor, samen met je zoon!
    Mooi nummer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier! Ik heb het volume even hoger gezet...
    Omgekeerd: hoeveel ouders houden van deze muziek en hebben zin om er met hun kinderen naartoe te gaan? ;)
    Adéle schijnt een probleem met haar stembanden te hebben, las ik vandaag. Zou erg jammer zijn als ze niet meer kan optreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Dwarsbongel... omgekeerd? Nooit over nagedacht. Het is voor mij volkomen logisch en ondenkbaar dat het niet zo zou zijn dat je dit met je kinderen wil delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat jullie het geweldig gehad hebben. Maar daar zal geen twijfel over bestaan.
    Zo leuk dat je dit met je zoon kunt delen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen