vrijdag 14 september 2018

Zwijmelen op Zaterdag: For Crying out Loud


Like a Bad Out of Hell van Meat Loaf is één van mijn favoriete albums.
Het is een beetje tussen Kunst en Kitsch denk ik.
Aan de ene kant briljant. Maar ook zo over de top.
Maar maakt niet uit. Ik geniet ervan.
Als puber draaide ik hem vaak onderweg naar school. Ik had het album op cassette, voor in mijn walkman. Heerlijke lange bombastische nummers. En nog neem ik het album weleens mee, als ik een end moet rijden. En hij is het mooist als je hem van voor tot achter afspeelt. Want o, wat zingt dit album lekker mee.  En wat zingt het lekker als niemand je hoort!

For Crying out Loud, You Know I Love You!



5 opmerkingen:

  1. Niet mijn stijl. Geniet jij maar lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal je wel niet verbazen dat ik me bij Marja aansluit ;-)

    Geniet maar lekker en bler de stembanden maar uit je strot *grijns*


    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan mer er wel wat bij voorstellen. Op die leeftijd brul je gewoon graag mee met songs. Paradise bij the dashboardlight is ook zo'n heerlijk nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grijs gedraaid die LP vroeger. Ik kan ook dit nummer nog helemaal meezingen!
    Ik deed samen met een vriend altijd Paradise by the Dashboard Light op feestjes.. Hele kring om ons heen. geweldige herinnering! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken eigenlijk alleen Paradise by the Dashboard Light van hem. Ik voelde me belazerd toen ik ontdekte dat hij op TV verscheen met een andere zangeres dan die prachtige stem op de plaat.
    Wel altijd theatraal, en een uitzonderlijke stem!

    BeantwoordenVerwijderen