vrijdag 17 juni 2022

Zwijmelen op zaterdag: Carrie


 

Och hemel... 
Ik heb volgens mij in geen jaren aan dit nummer gedacht. 
Totdat ik me van de week realiseerde dat ik morgen Europe ga zien op de Graspop Metal Meeting! 
Zo benieuwd hoe deze band sinds de jaren 80 is opgedroogd en wat voor geluid er nog uitkomt. 

Bid voor ons morgen. 
Dat we niet te lang in de file staan en daardoor Europe als eerste act missen. 
Dat we uberhaupt niet in de file staan, want mijn auto heeft geen airco. 
Dat we niet uitdrogen. Dat we niet levend verbranden. Dat we niet bevangen raken door de hitte. 
Dat we heel veel leuks gaan beleven. 
En allemaal van dat soort dingen. 

Mijn langharig tuig en Kleine Tas, met wie ik terugrekenend ten tijde van Carrie nèt bevriend raakte (we hebben het over 1987, misschien dat het een jaartje later was...) gaan gezellig met me mee, dus het wordt hoe dan ook een leuke dag! 

Meezwijmelen? 

Plaats hier je link. 







You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Europe kennen we natuurlijk... En dit is ook weer zo'n prachtig nummer van hun. Ik zal voor je bidden dat er geen doem-scenario's op je pad komen. Zorg er vooral voor, dat je veel water mee neemt. Veel plezier vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De band Europe zegt me echt niets... ik duim mee hoor! Hoop dat jullie een geweldig dag zullen hebben!
    Mijn zwijmel komt er nog aan... was weer eens een dagje in de war 🤭

    BeantwoordenVerwijderen