zaterdag 4 juni 2022

Zwijmelen op Zaterdag: : Hold me now

Puntjes op i's. 
Ze zijn als kersen op taarten. 
Ik word er zo gelukkig van! 

De afgelopen weken heb ik in twee kamers het anti-inkijk plakplastic vervangen door gordijnen. 
Zo fijn dat het er nu van binnen en buiten weer netjes uitziet. 
Ik bestelde een nieuwe schutting zodat de poort ook weer fatsoenlijk dicht kan. 
En bovenal: de nieuwe keuken is geïnstalleerd. 
Wat een feest! En wat is het mooi geworden. 
En vooral: het gemak. Ik hoef niet meer op mijn knieën te kruipen om de kijken wat er onder in de koelkast ligt. De vuile vaat kan ik gewoon in de vaatwasser zetten. Er valt geen eten meer tussen fornuis en aanrechtblad, of achter het fornuis, waar ik nooit meer bij kan. 
Ik kan vanavond lekker een plaatpizza in de oven schuiven. 
Echt: ik voel me een gezegend mens! 
Ik ben nog niet helemaal uit de rommel, want vandaag moet ik de muren schuren en in de primer zetten en verf  halen bij de bouwmarkt enzo. Maar dat is leuk, want het wordt weer mooier. 

Nou... in de zwijmel dan maar een liedje waar ik niet lang over na hoefde te denken. 
Ik hoorde deze van de week op de radio en wow! Die zat ver verstopt! 
Maar na al die jaren kon ik hen nog woord voor woord en met alle theatrale uithalen meezingen. 
Dus ik zou zeggen: leef je uit! 




Mee zwijmelen? 
Plaats hier je link: 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je keuken er is, het huis wordt steeds meer van jou hè.
    Het is fijn als je jezelf zo makkelijk mogelijk kunt maken! Heel veel jaren plezier gun ik je ermee!
    En Johnny Logan, ja die was bij mij destijds ook favoriet en nog steeds geweldig. Het eerste nummer waar hij mee won, What's another year, was ook zo mooi! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo fijn dat je huis is geworden wat je wilde en hoopte: een echt thuis.

    BeantwoordenVerwijderen