vrijdag 22 maart 2024

Zwijmelen op zaterdag: Where did your heart go




Even een korte zwijmel vandaag.
De week was bizar. Ik kan het allemaal nog maar net overzien. 
Alles waar ik al maanden tot een jaar op wacht gaat de komende week gebeuren. 
De nieuwe badkamer wordt volgende week geplaatst, mijn zoon kreeg een oproep voor onderzoek (wordt een opname van een week) er volgden gesprekken met behandelaars en andere trajecten moesten verzet worden. Daarna mag ik gelukkig twee weken op vakantie maar dat betekent wel dat alles in deze twee - drie weken gepropt moet worden. 

Vanavond hangen er weer spreekwoordelijke slingers voor me in Rotterdam. Met vriendin Marieke ga ik varen op een rondvaartboot en is er Reggaemuziek van onze favoriete tributeband The Rootsriders. 


Dus.... fijn zwijmelweekend. 
De zwijmel is een oudje geworden van Wham! waarvan ik het bestaan eigenlijk vergeten was. 
Eh... niet van Wham! natuurlijk, maar van dat liedje. 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Geniet van de spreekwoordelijke slingers en geniet van dingen in je leven. Mooi Zwijmel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet (uiteraard) van alles dat dat waard is zodat het je een boost van energie, moed en vertrouwen geeft voor dat andere. Heel veel toitotoi voor jullie.

    En ja muziek 'even' vergeten... dat overkomt iedereen toch wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je informatieve en goed gemaakte bericht. Het heeft een verschil gemaakt! Ontdek hoe het Aviator-spel tot stand kwam op onze blog.

    BeantwoordenVerwijderen