vrijdag 5 juli 2024

Zwijmelen op Zaterdag: The day before you came

 


Het is een zeldzaamheid, godzijdank, de mensen die van het ene moment op het andere moment je leven binnenstappen en je bestaan volledig op zijn kop zetten. 

Vorig jaar op 1 juli had ik nog geen idee dat op 2 juli mijn leven hopeloos op zijn kop zou staan. 
Een achtbaan van emoties. Door de grond en door het plafond tegelijk. 
Wéken... wàt.... maanden zweefde ik op een roze wolk door het leven. 
Een niet te stuiten verliefdheid. 

Ik heb de afgelopen week vaak aan dit liedje gedacht: The day before you came.
 
De ene dag draai je nog je dagelijkse routine. En een dag later is je dagelijkse routine en de automatische piloot té ingewikkeld omdat je hoofd totaal in beslag genomen wordt door de aantrekkingskracht van die ene persoon. 

Het was mooi om dit, zo totaal onverwachts, maar zeer gewenst en out of the blue mee te maken. 
Ik word ook ontzettend melancholisch van dit nummer. 
Kon ik dat moment van die eerste ontmoeting nog maar eens overdoen... Die eerste heerlijke kus, zijn vingertoppen heel voorzichtig en verkennend over mijn huid... Het was magisch...

The day before you came.
Een ontzettend zwijmelwaardig nummer. 
Met daarbij een memento mijn moeder. Want zij luisterde ook ontzettend graag naar dit liedje. 

Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link! 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. ja heel herkenbaar wel... zij het dan met andere personen... in mijn geval...

    Het is je in ieder geval van harte gegund. fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Abba altijd mooi, en in Jouw geval zeker een passende zwijmel. Om dat eerste moment, die kriebels in mijn buik... ja dat zou ik zeker wel over willen doen... Terug in de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen