vrijdag 27 september 2024

Zwijmelen op Zaterdag: To Sheila


Ik had al eens verteld hè, dat ik in Zwitserland bij de kringloopwinkel zo'n leuke vondst had.... een cd-tje van Doe Maar! 

Dit jaar in de vakantie ging ik terug om te kijken of er nog wat leuks was. En ik heb me daar toch een partij gescoord! Het leek wel of iemand zijn hele metal-collectie had gebracht. 
Ik haal de wel zeker 25 albums weg, van Metallica, Korn, Smashing Pumkins, System of a Down... 
Ze kostten maar 1 Frank ( is ongeveer een euro) per stuk, en bij de kassa ging er nog eens 50 procent kassakorting af. 
Haha, ze waren zeker blij dat ze van die takke-herrie verlost waren. 

Vorige week moest ik weer een stuk rijden en daarom was het tijd voor een nieuw album: het werd Adore van the Smashing Pumpkins. 
Het eerste nummer ging gelijk 3x op repeat. Ik was op slag verliefd op dit liedje. 
En ik vind het ook ontzettend zwijmelwaardig! 

Dus... ik hoop dat ik jullie een plezier doe met het plaatsen van dit nummer. 

Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link! 






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten