zaterdag 12 oktober 2024

Zwijmelen op Zaterdag: never met a girl like you before




Het gebeurt me zelden dat ik er zó naast zit. 
Het gebeurt natuurlijk weleens dat ik niet weet wie een liedje zingt, of dat ik twijfel van wie het is. 
Maar dit nummer was in mijn hoofd gewoon van David Bowie. 
Punt. Nooit gedacht dat het zou kunnen zijn dat het niet zo was. 

Maar van de week zat ik naar Kink radio te luisteren, dan worden de artiesten en nummers getoond, en ik keek even terug wat ik allemaal gehoord had, en nou raar.... David Bowie stond er niet tussen. 
Het blijkt dus van Edwyn Collins te zijn. Een Schot, liet Wiki me weten. 
En dan vind ik het ook raar dat ik verder geen andere nummers ken van deze man. Want dit is toch bést een heel mooi nummer. 

Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link. 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Ik ken het nummer wel, althans ik weet zeker dat ik het vaker gehoord heb maar wie het zingt, zou ik geen idee van gehad hebben. Kennelijk heeft deze meneer wel een aardig lijstje.
    Hoe dan ook... een leuke zwijmel is het wel. ""

    Fijn weeekdndd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht ook dat dit nummer van David Bowie was. Ik vind het heel handig als de artiesten en nummers getoond worden. Van mij mogen alle radiozenders dat doen

    BeantwoordenVerwijderen