vrijdag 14 juli 2017

Zwijmelen op Zaterdag: Swedish Chef Singing

Gisteren kregen we eindelijk de uitslag van Jip's examen.
Nu pas? Ja, nu pas!
Omdat hij op speciaal onderwijs zit en staatsexamen moest doen, had hij pas gisteren zijn laatste mondelinge examen. Hoe stom het precies allemaal geregeld is schreef ik hier.

Van de 8 vakken die mijn zoon kon halen, heeft hij er 7 met een voldoende afgerond.
Hij had een nipte onvoldoende voor natuur/scheikunde. Apetrots op dit resultaat!

Hij was op basis van zijn cijferlijst onder voorbehoud en mits hij zijn certificaten zou halen, aangenomen op de koksopleiding.
Vanmorgen belde ik gelijk met zijn nieuwe school om te vragen of hij ondanks die ene onvoldoende toch mag komen. Helaas... ze zijn daar al met vakantie.
Tot 21 augustus is het dus nog niet zeker naar welke school hij gaat.

Omdat Jip, als hij gewoon een VMBO-examen had gedaan, met deze cijfers gewoon een diploma had gehad, neem ik aan dat ze op de koksschool niet moeilijk gaan doen over die ene onvoldoende.
Ik zou dat wel heel flauw vinden. Maar ja... Ik ben niet degene die beslist.
Ik ga er wel van uit dat het allemaal wel goed gaat komen.

Dus...
Een flauw liedje in de zwijmel van de Swedish Chef.
En een foto van een voldane moeder en zoon na een heerlijk etentje om het supergoede resultaat te vieren.





10 opmerkingen:

  1. Proficiat voor Jip. Ik duim dat het goed komt na de zomer.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
    Liedje niet om aan te horen 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van ♥-e gefeliciteerd met jouw zoon, top gedaan.
    En ja dat zou zeker flauw zijn dus ik duim met je mee dat hij toch op die school mag beginnen. Spannende weken dus nog even.

    Fijn weekend... met deze muziek zal dat wel lukken :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals proficiat met je kanjer. Ik duim voor de doorstroming. Geniet van de opluchting.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We duimen allemaal voor jullie en horen graag of hij is aangenoemen.
    Lieve groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed van Jip. Gefeliciteerd. Lekkere muziek kies je hierbij. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Het gaat helemaal goed komen.
    Beide duimen omhoog!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog even spannend dus. Komt vast goed.
    Heerlijk die Swedish Chef. Gelukkig nog zijn 'oude' stem en niet zoals Kermit opeens een andere.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! En ja, de Swedish Chef is bij mij al goed voor een grote grijns op het moment dat hij wordt aangekondigd!

    BeantwoordenVerwijderen