vrijdag 24 juli 2020

Zwijmlen op Zaterdag: Losing my religion




Ik heb besloten dat ik meer dingen ter ontspanning en afwikkeling in moet bouwen.
Ik ben natuurlijk al veel buiten. Ik loop al vaak hard en wandel regelmatig.
Maar zo na mijn werk schiet het er toch nog weleens bij in. Daarom heb ik besloten dat ik met mooi weer op de fiets naar mijn werk ga.
Ik moet er achterlijk vroeg voor mijn bed uit, kwart over 5, het is 25 kilometer enkele reis... maar man, man, wat een cadeautje is dat. Sinds ik vorige week mijn elektrische fiets heb is de reistijd met een half uur ingekort. Dus ook een halfuurtje langer slapen!
Vooral op de terugweg is het heerlijk om af te wikkelen. De weg voert bijna alleen maar door de polder en ik kom er bijna geen kip tegen!
De dagen op mijn werk zijn druk en intensief en ik merk dat ik ontspannen thuis kom als ik een uurtje gefietst heb.

Van de week was Losing my Religion op mijn playlist toen ik mijn schaduw naast me zag fietsen in de polder. En mijn hoofd zong de tekst mee als: That's me in the polder, That's me in the sunlight....

Heerlijk toch? Ik geniet van deze ritjes!



Meezwijmelen?
Plaats hier je link.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk om op deze manier dubbel te genieten, klaar met werken, ontspannen op de fiets met een heerlijk nummer van REM, nu nog een punt van ontspanning vinden als fietstocht niet door gaat....
    P.S. Krijg mijn link niet geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn Natas dat je dat kunt doen en het je geeft wat je zo nodig hebt. Ik wens je veel fijne en veilige km's toe en natuurlijk een (bij thuiskomst) ontdekking dat je playlists te weinig hebt)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo naar je werk te kunnen en om dan te genieten van toffe muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezond bezig Natasja en het blijft een heerlijk nummer!

    BeantwoordenVerwijderen