vrijdag 3 juli 2020

Zwijmelen op Zaterdag: Smile


De weken vliegen weer voorbij sinds ik weer aan het werk ben.
Ik zit alweer een maand bij de nieuwe tandarts in de Zeeuwse polder.
Een fijne plek, waar ik mijn draai heel snel gevonden heb.

En ik heb weer echt weekenden om naar toe te leven.
Tijd voor mezelf. Bijkomen (starten met een nieuwe baan is heel intensief). En het huishouden wat in dat weekend gepropt moet worden.
En o, ja... het examen komt er in oktober ook nog aan. Dat moet ik nu toch echt wel serieus gaan voorbereiden.

Dit weekend is het lekker rustig in huize C.
De mannen zijn de hort op. Ik ben lekker samen met mijn prulleke thuis.
We gaan er een klein feestje van maken.

Als zwijmel heb ik gekozen voor een klein liedje van David Gilmour.
Mijn zoon en ik zijn het samen eens: wat was het vroeger een mooie man!
Hoewel ik Pink Floyd en de bandleden door de jaren heen toch wel een klein beetje ben blijven volgen, heb ik op één of andere manier dit juweeltje gemist toen het in 2006 uitkwam.
Ik ben blij het nummer toch nog op mijn pad is gekomen, want ik draai het de laatste tijd vaak.
(Haha, ik schreef draai... alsof ik achter mijn platenspeler zit :-) ).

Heb een heerlijk weekend allemaal.

Meezwijmelen?
Plaats hier je link:


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

5 opmerkingen:

  1. ben gestopt met lezen nadat je mijn aartsvijander noemende (tandarts ;-) )

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten we iid maar proberen te blijven lachen, is meestal het makkelijkste voor jezelf. Boosheid kost zoveel energie.
    Je lijkt het goed naar je zin te hebben bij de nieuwe tandarts. Het weekend lekker thuis met niet te veel mensen om je heen.
    Super, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met je examenstukken. Maar geniet eerst maar van je weekend. Opladen is heel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier samen. Zonder mannen.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk genieten van de rust, fijner kan toch niet in een weekend, oktober is gelukkig nog wat maandjes weg, en een heerlijke zwijmel.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen