vrijdag 16 oktober 2020

Zwijmelen op Zaterdag: Impossible

 Ik ben totaal niet in the mood voor liefdesliedjes... 
Maar jemig... deze. 
Hier kan ik vandaag gewoon écht niet aan voorbij gaan in de Zwijmel. Ongeacht mijn stemming. 

Ik plaatste al vaker iets van Nothing but Thieves. 
Ze hebben prachtige nummers en die stem van zanger Conor! Wat een bereik. 
In mijn ogen een ondergewaardeerde band. 
Ik denk dat ze hiermee wel toekomstig Top2000 materiaal hebben gemaakt en ongetwijfeld een groter publiek zullen bereiken. 
Een prachtige versie vanuit de Abbey Road Studio's. 




Meezwijmelen? 
Plaats hier je link! 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 opmerkingen:

  1. NOu meis, niet alleen liefdesliedjes moeten passen bij stemming hoor, dat geldt voor niets zoals voor muziek .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stem zeg... wat een mooie keuze! Ik ken deze band ook niet, maar die gaat vast bekender worden! Mooi!
    Hoe is het met de uitslagen? Denk steeds aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig. Ben toch fan van dit soort orkestrale popmuziek.
    Wat ik me al jaren afvraag is of de band alle muziek shcrijft ook die voor het orkest of dat ze dar hulp bij krijgen?
    Het lijkt wel of er een kompleet koor achter zit. Heerlijk om naar te luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad wat een stembereik heeft Conor. Heel mooie Zwijmel!! Ik ben sowieso van het instrumentale en dat is hier heel goed te horen. Ik heb er al meerdere keren naar geluisterd, ik vind het een goede keus Natasja!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig stuk muziek, zijn stem is inderdaad heel bijzonder, vaak komen er van Abbey Road van dit soort speciale muziek, helaas worden vaak de video's verwijderd die in Abbey Road zijn opgenomen, ondergewaardeerd worden veel bands, je moet net het geluk hebben om met een bekende band op tournee en dan in voorprogramma, helaas heeft niet iedere band dat geluk, het orkest is ook erg mooi in dit nummer verwerkt, mooi compleet lied...

    BeantwoordenVerwijderen