zaterdag 17 februari 2024

Zwijmelen op Zaterdag: It just won't quit

 


Als de eerste ontmoeting met je lover op een festival is geweest,  dan is het heel logisch dat veel gesprekken over muziek gaan. 
Het is leuk om samen de overlappen te ontdekken in waar je graag naar luistert, in muziek die een impact heeft gehad in je leven, en om door de ander nieuwe muziek te ontdekken. 

Zo kwam ook Meatloaf ter sprake. 
Het album 'Like a bat out of hell' (deel 1) ken ik van haver tot gort. 
Onlangs wees hij me erop dat Like a bat out of hell deel 2 ook zéker het luisteren waard was. 
En dat album kende ik dan weer niet. 

Toevallig was ik van de week in een kastje iets aan het zoeken en daar kwam ik deel 2 tegen. Bleek ik het gewoon in huis te hebben! Mijn zoon wist me te vertellen dat hij het een paar jaar geleden aan me heeft gegeven, en ik had er geen herinneringen aan. Sorry zoon... 
Gisteren, tijdens een lange rit naar huis, heb ik het album in mijn auto opgezet. En wat een heerlijk album is het. Het duurt gewoon bijna anderhalf uur. En het 4e nummer: it just won't quit, raakte me in het bijzonder.  Het is een echt Meatloaf/ Jim Steinman anthem. 

Wil je mee zwijmelen? 

Plaats dan hier je link. 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 opmerkingen:

  1. Klinkt heel goed inderdaad maar ja je noemt ook wel iemand hè ;-) Mooie herinneren roep je op met deze artiest.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik luister het pas een week later maar wat goed zeg. Heb Meatloaf nooit gevolgd... een gemiste kans, die gelukkig nog ingehaald kan worden in zijn nalatenschap. Een mooie keus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm geen zwijmelpost... hopelijk een kwestie van vergeten vanwege een leuke aanleiding.

    Hopelijk dus alles oké met je.

    BeantwoordenVerwijderen