zaterdag 20 januari 2024

Zwijmelen op Zaterdag: Catch the Rainbow

 


Even een kort Zwijmeltje, want het was te laat vannacht om wat fatsoenlijks neer te zetten. 
Ik stond weer eens heerlijk voor een podium gisteravond. 
Ronnie James Dio Memorial Concert. 

Een aantal bekende, hele goeie Nederlandse muzikanten hebben de handen ineens geslagen om met een concerttour Dio te eren. En het projesct is geslaagd hoor. 
Wát een band! De crème de la crème van de Nederlandse metalmuzikanten stond gisteravond op het podium.
Ronnie James Dio zong o.a. in de band Rainbow, heeft een poos Ozzy Osborne vervangen in Black Sabbath, en wat ik niet wist... hij zong Roger Clovers bekende hit Love is All in. 

Catch the rainbow kwam gisteravond in de toegift en het kwam goed binnen bij me. 

Ik zet love is all er gewoon even bij. 
Want veel mensen kennen Dio niet bij naam, maar dus wel bij stem. 



En even een note naar Kleine Tas: Misschien komen we dit nummer op Graspop ook weer tegen als we Deep  Purple (Roger Glover) daar gaan zien.

Wil je mee zwijmelen? 

Plaats hier je link. 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking:

  1. Jij gisteren voor een podium
    Vanavond ik erop...

    Jij genoot
    ik ga genieten

    ;-)

    FIjn weekend

    BeantwoordenVerwijderen