zaterdag 6 januari 2024

Zwijmelen op Zaterdag: It ain't easy




Het nadeel als je op de eerste vrijdag van het jaar al begint met een concert van DeWolff.... dan heb je het beste van wat je in het nieuwe jaar zou kunnen zien, al gezien. Beter dan dit gaat het wat mij betreft en vermoedelijk niet worden. 

Ik volg die gasten al een paar jaar en op elk concert dat ik ze zie lijken ze wel beter. 
Pablo op zijn gitaar.... ik heb gisteren gewoon frontrow en op nog geen meter afstand de beste gitarist van Nederland los zien gaan. Fantastisch! 
Robin Piso was weer fantastisch op zijn Hammond-orgel. En Luca ging weer lekker los op de drums. 
Wat een heerlijk band is DeWolff! 
De muziek was wat psychedelischer dan de vorige optredens die ik had gezien. Het neigde een beetje naar de vroege Pink Floyd. Maar ik hou daarvan. 

Ik heb daarom ook gekozen voor een liedje van DeWolff. Al een wat ouder nummer. De titel verwijst naar de gesprekken die ik oudejaarsnacht had met mijn vriendinnen. Of eigenlijk was het meer bijna nieuwjaarsdag. Het kwam er op neer dat de leukste dingen in je leven gewoon ook het ingewikkeldst kunnen zijn... En daarmee sluit dit liedje mooi aan op het gesprek dat we hadden. 





5 jaar geleden, ook het eerste weekend van het jaar. 
Mijn langharig tuig bij een signeersessie met Pablo.



Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link! 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Ik ken deze groep helemaal niet maar het lied vind ik wel mooi. Het heeft ook iets bekends maar kan het zo gauw niet thuisbrengen. Een mooi begin in het Nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof dat je ze wel eens genoemd hebt maar daar blijft het dan ook bij... dit soort uitjes is niet (meer) mijn ding maar gelukkig mag dat en bepaalt dat niks voor een ander. Dat jij ervan geniet is niet te missen en wel volledig gegund dus ga er maar voor.... en laat dit jaar jou dan maar enorm verrassen

    BeantwoordenVerwijderen