vrijdag 26 januari 2024

Zwijmelen op Zaterdag: I put a Spell on You

 



In een gestaag tempo vult de agenda voor 2024 zich. Vakanties, uitjes, familiedingen, festivals. 

Ik bereid me dit jaar op een nieuwe manier voor op de concerten. Spotify is mijn vriend geworden. Samen met mijn vriendin Kleine Tas en mijn zoon delen we een lijstje waarin we muziek zetten van de concerten die we gaan bezoeken. Van iedere band die we gaan zien zetten we een paar van onze favoriete nummers in de lijst zodat we de muziek leren kennen, of de teksten wat beter kunnen doorgronden. 

De lijst loopt een beetje uit de hand want de line-up van bijvoorbeeld 4 dagen graspop is lang. Momenteel staan er bijna 200 nummers (= 14 uur muziek) in deze lijst en hij wordt dagelijks aangevuld. 

Maar leuk is ook dat er echt favorieten gaan ontstaan. Bepaalde, voorheen onbekende nummers, blijken steeds mijn aandacht te trekken, en blijken dan vaak ook van dezelfde bands te zijn, waardoor ik toch steeds beter weet wat ik echt wil gaan zien en wat ik best wel zou kunnen skippen. Je kan in die 4 dagen immers niet alles zien. 


Ook Rosrock maakt van lieverlee de artiesten bekend. En vandaag trok daardoor dit nummer (een cover van de McCurdy Brothers, die ook op Rosrock op zullen treden) mijn aandacht. 

Ik had het nummer al een poosje op mijn netvlies... eh trommelvlies... en om in mijn favoriete thema's van de afgelopen tijd te blijven, heksen en liefde, vind ik het een mooi moment om dit nummer te plaatsen. 



Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link. 

 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Hé dacht ik...I Put a Spell on You
    Liedje van Creedence Clearwater Revival, maar het is geheel een andere versie. Niet persé minder maar het originele vind ik toch mooier.
    Mijn agenda voor 2024 is ook al aardig gevuld met vakantie en wandelen. Je leeft tenslotte maar een keer en daar moet je met volle teugen van genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Rianne al zegt, niet hetzelfde, niet mooier en toch leuk.
    ((ik ben laat, was de hele dag weg... net thuis)

    BeantwoordenVerwijderen