vrijdag 26 april 2024

Zwijmelen op Zaterdag: Hey Soul Sister



Als jullie dit lezen, op zaterdag 27 april dan zit als het goed is mijn wandelvakantie erop. 
Ik zal jullie natuurlijk, net als op het Pieterpad, vast weer gaan vervelen met verslagen van de etappes. 

Met dit liedje blik ik vooruit naar het eerst volgende concert dat ik heb. 
Dat wordt Train. 
Van Train kende ik eigenlijk alleen maar Drops of Jupiter. Dat is één van de mooiste nummers die ik ken. 
Maar die heb ik al een keer geplaatst, dus die mag niet meer, volgens mijn eigen, zelf verzonnen regels.
Alleen al om dat nummer wilde ik dat concert bezoeken. 
Ik bleek echter heel veel liedjes van Train te kennen, zonder dat ik wist dat het van Train was. Hey, Soul Sister is er daar één van. Een heerlijk vrolijk nummer! 

Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link. 

 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk nummer van Train, ik ken hem verder niet maar ga nu ook naar dat andere nummer van hem luisteren. Ben heel benieuwd naar je wandelverslagen, maar dat wist je denk ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad vrolijk nummer.... .welkom terug en ga maar lekker (verder maar dan anders) genieten

    BeantwoordenVerwijderen