maandag 23 september 2013

a few minutes of fame

Dus... daar was ik op de dam.
Stikzenuwachtig.
Niet voor die 4 Engelse Mijlen. Maar wel voor dat 'diepte'-interview dat gegeven moest worden voor de camera. En het werd nog erger dan ik dacht.

Er was gezegd: 'een interviewtje bij de finish'.
Maar ik heb gewoon een paar uur lang een camera op mijn snufferd gehad.

Ergens tussen mijn ja-woord voor de medewerking aan het item en de start is besloten dat ik 'het item van de Dam tot Damloop' zou worden voor Hart van Nederland.

Nou ja... uiteindelijk is het het reslutaat dat telt.
In totaal, verdeeld over 2 avonden zéker 5 minuten aandacht voor No Guts No Glory voor miljoenen kijkers.

Hier na de finish... knuffelen en napraten met Ellen Gerritsen. De directrice van de stichting. Met haar grote gouden hart.


En hier een link naar de uitzending van zaterdagavond:


Maar dit is natuurlijk de link waar jullie allemaal op zitten te wachten. En ja... die beelden van Annemiek. Die kwamen wel weer even binnen hoor:



En ja... het voelt ongemakkelijk. Voor alle lopers was de prestatie even groot. Voor sommigen zelfs veel groter. Dus die focus op mij... ik snap het wel, maar ook weer niet. We waren allemaal Helden Voor No Guts No Glory!



4 opmerkingen:

  1. Super. Ik wacht tot de video op youtube staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien wilde ze je op deze manier een extra steuntje in de rug geven. Lief bedoeld toch? Jij hebt 't in ieder geval weer prima gedaan!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen