zaterdag 14 september 2013

zwijmelen op zaterdag: drivers seat

Dit nummer doet me altijd denken aan één bepaald moment.

Het was in de periode dat ik samenwoonde met M.
Mr.C. was was vaak over de vloer.
Vaak? Hij was er vaker wel dan niet.
En ik vonnemeigenlijkwelleuk , maar ik had verkering.

Dussss.... gebeurde er niet zo heel veel.
Maar we hadden wel altijd ontzettend veel lol met elkaar.

Ik weet niet waarom dit moment me zo bij is gebleven.
Het was geen  'Speciaal Moment'.
We waren op weg naar het Delftse Hout.
Prachtige dag. Raampjes open. Uitgelaten vrolijke stemming een een zorgeloze zonnige dag voor ons.
(Ahhh.... zorgeloze dagen... ik heb ze het afgelopen jaar te weinig gehad...).
En dit nummer op de radio.

En hoe mooi is het als je de afgelopen 20 jaar bij het horen van dit nummer steeds een zelfde soort gesprekje hebt?

'Weet je nog, in je Corsaatje, bij het Delftse Hout?'
'Nee, ik weet niet... wat was er dan?'
'Toen draaide dit nummer ook... dat je dat niet meer weet...'
'O, ja... dat zeg je altijd bij dit nummer'


Drivers Seat, van Sniff 'n'the tears:


Weet je... ik ga gewoon overromantiseren. Achteraf gezien was dit het moment waarop ik onbewust wist... Die Co (zo noemde we Mr.C in die tijd), dat wordt mijn man voor 't leven.

Meer zwijmelen? Kijk bij Marja! *klik*

13 opmerkingen:

  1. Dit was dat nummer waar ik een hekel aan had maar wat ik wel moest zingen....ken je dat...en dan van walging dat yeahehehe eruit spugen bijna hahahah
    Maar snel naar een andere zwijmelaar. Anders zit ik er nog de hele dag mee in mijn hoofd ook ;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het grappige is... ik vind het ook geen briljant nummer. Maar het is gewoon 'Het Moment' dat steeds terugkomt.

      Verwijderen
  2. Heerlijke herinneringen. Ik wens je weer fijne tijden met mr. C.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herinneringen. Dat zijn van die momenten die je altijd bijblijven.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is en blijft gewoon leuk als iets, in dit geval muziek, je herinnert aan leuke en bijzondere momenten!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk verhaal bij dit nummer,kon niet stilzitten bij deze muziek !!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, die herinneringen bij een bepaald nummer. Ook al duurt die herinnering maar zo kort en gebeurde er eigenlijk niets.
    Eerlijk gezegd, het nummer is niet helemaal mijn smaak, te veel een eentonig ritme.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja bij sommige herinneringen horen sommige platen en (niet dat ik het bij deze heb) af en toe staat er een zwijmel die je mee trekt in een bepaalde tijd en dat doet dit nummer dan weer wel ;-)

    Fijn weekend en ik hoop dat er meer ups voor je/jullie in petto liggen na de vele zorgen en verdriet, liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie kent het nummer eigenlijk NIET? Koester de herinneringen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas is het nummer niet meer te horen. Het filmpje doet het niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nummer weg... en je hebt er geen titel of zo bij staan. Degene die het heeft geüpload op YouTube heeft zijn account beëindigd... nah, misschien horen we het nog van je!

    BeantwoordenVerwijderen