maandag 2 september 2013

Vier het leven

Gisteren is onze lieve, dappere, strijdende, levenslustige Annemiek overleden.

Ze was nog zo druk met leven dat doodgaan in haar woordenboek niet voorkwam.
En hoewel vooral Annemiek, maar wij met haar, ertegen vochten, en hoewel het écht het allerlaatste was wat we wilden.... gek genoeg zeggen we nu: het is goed zo.

Jip gaf op zijn eigen wijze uiting aan zijn verdriet.
Pak er maar een doos tissues bij...



Haar kracht, moed en strijdlust was inspiratie voor velen. Haar avontuur gaat verder in ons hart.

Vier het leven!

13 opmerkingen:

  1. Wat vreselijk verdrietig voor jullie allemaal. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies. Geef mijn complimenten aan je geweldige zoon. Knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verdriet. Voor allemaal heel veel sterkte. En wat een indrukwekkend mooi filmpje van Jip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel verdrietig,
    'k Wens je sterkte toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft Jip dit mooi gemaakt! Heel veel sterkte voor jullie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verdrietig bericht .Ik wens jullie heel veel sterkte
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kreeg heel symbolisch een zwart scherm bij het filmpje(internetproblemen)......wens jullie veel liefde en troost bij elkaar!
    lieve gr Bibje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd. Echt vreselijk om te lezen. Met de marathon in april zag alles er nog zo goed uit... Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

    Het filmpje kan ik om de een of andere reden niet bekijken.

    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei. Daar wenste ik net nog veel sterkte. Maar ik las in de verkeerde volgorde. Bij deze gecondoleerd en veel sterkte met het verlies.
    Jip heeft daar een prachtig monumentje voor haar opgericht. Hoe deed ie dat zo snel. Erg mooi en ontroerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gecondoleerd.Wat een gemis.Heel veel sterkte.En wat een mooi gebaar van Jip.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gecondoleerd met het verlies van je schoonzusje! Wat een mooi eerbetoon van je zoon aan zijn tante! Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach... Zojuist las ik nog dat het niet goed met haar ging en nu lees ik dit. Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Ik heb 't filmpje ook bekeken en vond het erg ontroerend, ook de muziek erbij. Dat heeft Jip mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen