zaterdag 13 april 2024

Zwijmelen op Zaterdag: Smoorverliefd



Even een kort zwijmeltje. 
De week was een beetje een rat-race.
Badkamer en toilet werden verbouwd, zoon was voor onderzoek opgenomen en daarnaast moest er gewoon gewerkt worden. En ja... hing ik ook wat slingers op. 
Gisteravond was de Bob Marley Tribute band The Rootsriders in Gebouw T. 
Ze vertolkten dit keer liedjes van Doe Maar. Het was een Henny Vrienten tribute. 
Ik zag deze show al eerder in Goes. Maar het was de moeite waard om het nog eens te zien. 
Sowieso vind ik de muziek van Doe Maar ontzettend fijn. 
Weten jullie nog dat Cd-tje dat ik vond in de kringloop in Zwitserland? 
Dat CD-tje ligt grijsgedraaid in de auto. 
Van het liedje smoorverliefd word ik altijd ontzettend blij. 
Dus... dit is m'n zwijmel voor vandaag. 

Ik ben hierna twee zaterdagen weg. 
Maar ik probeer wat zwijmels klaar te zetten. 
Zo niet... dan is de reden van mijn afwezigheid leuk. 

Wil je mee zwijmelen? 
Plaats hier je link! 




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Vorige week was ik aan de wandel, maar ik ben er weer... Smoorverliefd, dat zegt al genoeg over Jouw gemoedstoestand. Iets mooiers is er niet. Geniet er van. Ja Doe Maar... Altijd leuk om te horen.
    En geniet van je afwezigheid 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt allemaal prima toch... geniet er maar van hoor, is je van harte gegund. En ja het op voorhand publiceren bij blogspot werkt prima, heb ik de afgelopen weken ervaren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen