vrijdag 10 december 2021

Zwijmelen op Zaterdag: voor alles

 

Afgelopen zomer keek ik het programma zomergasten terug op mijn computer. 

Eén van de gasten sloot het programma af met dit nummer. 

Ik weet niet meer wie die gast was. Ik weet zijn (het was een man volgens mij) commentaar en toelichting hierbij niet meer. Ik weet nog wel dat ik enorm onder de indruk was van deze uitzending. 

Volgens mij was het Arfred Birney, nu ik er wat langer over nadenk. 


Ik was ook heel erg onder de indruk van dit nummer van Wende en S10. 

Het is zo'n kwetsbaar liedje. En Wende lijkt me zo oprecht lief voor S10. 

Ik hoef deze tekst gelukkig niet op mezelf te betrekken. Maar dat maakt niet dat het me niet raakte. Stel dat je leven wel zo in elkaar zit... het lijkt me heel erg moeilijk. 


Nu is er een goede reden om het te plaatsen. 
Deze week werd bekend gemaakt dat S10 Nederland gaat vertegenwoordigen op het Songfestival. 
Ik ben heel benieuwd wat het gaat brengen. 

Wil je mee zwijmelen? 
Plaats hier je link. 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Het mooie van Zwijmelen op Zaterdag... is dat je in aanraking komt met muziek die je anders waarschijnlijk niet beluisterd zou hebben. Zoals dit nummer van Wende en S10 wat echt prachtig is. Natuurlijk ga je dan verder kijken en lees ik, dat Wende Snijders de Annie M.G. Schmidt-prijs 2017 win, met het nummer Voor alles dat werd geschreven door de in 2015 overleden Joost Zwagerman. Dank je wel voor deze mooie Zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is het mooie hè?
    Dank voor de verdere info!

    BeantwoordenVerwijderen