donderdag 5 april 2012

zonnetje in huis


Ken je dat? Van die nachten dat je hoofd vol zit met alles wat er die dag gepasseerd is, en alles wat nog moet gebeuren? Dat de radertjes maar blijven draaien en nauwelijks tot stilstand willen komenen?  Dat je de klok vooruit ziet gaan en dat je weet dat je nog maar 5-4-3 uurtjes slaapt hebt? En dat je weet dat je de volgende dag weer met een veel te moe hoofd en veel te moe lijf er weer volle bak tegenaan moet gaan?

Vanmorgen stond ik dus met een veel te moe hoofd en veel te moe lijf, eigenlijk een beetje tegen de dag op ziend, voor Jannekes kast om haar kleren te pakken.

"Bij mij schijnt altijd de zon."

Dat stond met gouden letters geschreven op haar geknutselde zonnetje.
Ik werd er op slag vrolijk van. Laat de dag maar komen!

En ik geef hem even door aan jullie. Voor iedereen die een zonnestraaltje nodig heeft. Voor iedereen die met een glimlach de dag wil beginnen.

Shine on !

5 opmerkingen:

  1. Ik heb eens een keer goed geslapen, maar een paar zonnestraaltjes zijn nooit weg.........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel.
    Fijn paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief! En een waarheid als een koe. Als je naar de zon kijkt, zal de schaduw achter je vallen. Zoveel meisje van zo grote kleine meid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel... ik zal er aan denken als ik zo mijn bedje in duik... met een ontspannen hoofd hebben die radertjes véél minder kans!!

    Truste!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor dit leuke zonnetje. Het schijnt tevreden in mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen