vrijdag 10 februari 2023

Zwijmelen op Zaterdag: Lost



Keuzes, keuzes... 

Wat wordt het deze zwijmel?
Er is zoveel muziek om te kiezen. 

Wordt het een nummer van mijn favoriete bande DeWolff? Ze hebben een nieuw album uitgebracht, Love, death & In Between.  Het album wordt heel goed ontvangen en staat op nummer 1 in de Dutch Charts deze week. 
Ik geloof dat Nederland eindelijk klaar gaat zijn voor deze band. 

Wordt het iets van Muse? Want daar heb ik nog altijd te weinig aandacht aan besteed in mijn zwijmels. 

Wordt het het Fluitlied, dat deze week ineens een grote hit was? Neeeee.... echt niet. 

Het wordt toch het nieuwe liedje van Linkin Park. Linkin Park is voor het eerst sinds de dood van zanger Chester uitgekomen met nieuw materiaal. 
Ondanks dat de song weinig verrassend is, heeft het wel het alom bekende Linkin Park geluid. En het is gewoon altijd fijn om naar de stem van Chester te luisteren. De tekst raakt me. Ik betrek het niet op mezelf. Ik heb het idee dat ik redelijk weet waar ik sta en waar ik naartoe wil. Maar ja, wat kan ik erover zeggen... niet iedereen omgeving is in de meest stabiele fase van zijn leven, en daar gaat mijn hart naar uit. 

Wil je mee zwijmelen? 

Plaats hier je link. 






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Er is altijd 'een wereld aan muziek' om uit te kiezen, letterlijk voor elk wat wils ... zoveel mensen zoveel muziek(smaak)wensen ;-)

    Fijn te lezen dat je goed met je gaat, misschien nog niet helemaal zoals je wenst maar je bent duidelijk op weg en dat is prachtig. Kiep op de goed work gurl

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keus genoeg net wat je zegt. Ik ken Linkin Park niet maar het lied ligt wel lekker in het gehoor. Om terug te komen op eventueel samen wandelen... Ik ben zelf onderweg van 27 april tot 14 juli. Daarna wil ik graag een keer met je mee wandelen waar het ook moge zijn. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Linkin Park is bij mij vaak verschillend, soms loop ik er mee weg, soms verre van dat, op zich niet vreemd...
    Je kent bepaalde artiesten, zijn je favorieten maar er zal zeker ook wel minder nummer bij staan....
    In deze gekke wereld past het woordje ''lost'' heel goed, goed om te lezen dat je steeds verder je gewenste kant op gaat..

    BeantwoordenVerwijderen