donderdag 16 mei 2013

Likes nodig

Ik ga hier eens even ordinair om 'likes' bedelen.

Op facebook welteverstaan.

Vorige week kwam er een actie voorbij.
De 'Futurum-shop' deelt 3x duizend euro uit aan iemand met een sportieve activiteit voor een goed doel.

Dus ik dacht...we lopen voor No Guts No Glory mee met de Dam tot Dam loop. Ik meld ons aan.
Met mij waren er nog meer lopers voor No Guts No Glory die meededen aan deze oproep. Van alle goede doelen zijn er 10 geselecteerd, en No Guts No Glory was er daar één van! Degenen die aanstaande maandag de meeste likes hebben ontvangen krijgen 1000 euro.

Waarom wil ik dat NGNO wint? Simpelweg omdat zij met dat geld o.a. de behandelingen voor mijn schoonzus gaan betalen. Deze 1000 euro is dan gauw verdiend.

Kom ik bij de moeilijkheid van dit verhaal... eigenlijk zou er geen verliezer moeten zijn... ik gun alle goede doelen hun 1000 euro. Ze hebben het allemaal even hard nodig.
Maar.... ik zou het wel heel erg tof vinden als NGNG de meeste stemmen krijgt.


Egbert van NGNG is een beginnersgroepje gestart die hij klaar gaat stomen voor de 4 Mijl bij de Dam tot Damloop. Ook mijn schoonzus en ik zullen die 4 mijl meelopen. Intussen hebben 40 deelnemers zich gemeld: In Den Haag, Amsterdam en Den Bosch wordt hard getraind om dit te kunnen volbrengen.


Hoe kun je ons helpen:

1.Log in op je facebookaccount.
2. ga naar de volgende link: https://www.facebook.com/Futurumshop
3. Like de foto van deelnemer 7 (Magda Rijs).
4. Deel de link op je eigen account.
5. Roep daarbij je vrienden op om ook deelnemer 7 te liken en dit te delen op hun tijdlijn.
6. Ga vervolgens naar je twitteraccount, en deel link.
7. Zeg tegen je volgers dat ze ook de foto van deelnemer 7 via facebook moeten liken.

We staan, as we speak, op een mooie tweede plaats. Maar het is een bloedstollende nek aan nek race.
Hoe mooi zal het zijn als ik maandag kan zeggen dat 'we' hebben gewonnen?

Mochten er nog mensen zijn die denken... waar gaat dit allemaal over?
hier nogmaals de link naar het Blog van schoonzus Annemiek: http://www.onvermijdelijkavontuur.blogspot.nl/


11 opmerkingen:

  1. Gedaan. Ik hoop dat jullie het winnen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de foto "geliked", maar twitter heb ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marja. 'alle beetjes helpen' zei de mug 'en hij pieste in de zee ;-)

      Verwijderen
  3. Hi Natasja, wel geliked maar verder niet. want ik heb zelf een hekel aan kettingbrieven waardoor ik me verplicht voel tot iets. Ik sta helemaal achter jullie verder hoor.

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je Like. En verder... geen enkel probleem. Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt, toch?

      Verwijderen
  4. Helaas...ik zit niet op feestboek en ben het niet van plan ook. Sorry!
    Fijne pinksterdagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor het meewerken :-)
    We staan op een mooie eerste plaats. Er kan voor morgen vanalles gebeurden, maar dit is heel hoopvol !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "We" hebben gewonnen.
    Dank voor alle likes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas, ik heb geen facebook. En ik zou toch ook al te laat zijn.

    BeantwoordenVerwijderen