vrijdag 16 februari 2018

Zwijmelen op Zaterdag: Numb

We deden iets spannends deze week.
Iets wat we ongeveer 15 jaar geleden voor het laatst deden:
We boekten een vakantie!

Natuurlijk gaan we wel vaker op vakantie, maar naar de camping in Duitsland, of naar ons huisje bij zee hoeven we nooit te boeken. Maar omdat we in augustus 20 jaar getrouwd zijn willen we eens "groots uitpakken" ;-).

Spannend.
Voor de jongste wordt het de eerste keer vliegen.
De oudste zat ooit wel in een vliegtuig maar heeft er geen herinneringen aan.

Wat het wordt?
Nou... Wel vier hele dagen.
En wel anderhalf uur vliegen.
Naar Praag.
En daar heb ik ontzettend veel zin in.

Dus om alvast in de stemming te komen wil ik een liedje plaatsen met beelden uit Praag.

Het mooiste liedje plaatste ik in 2013 al eens, dus die mag van mij niet meer in de Zwijmelrubriek.
Dat was Never Tear  Us Apart van INXS.
Dus nu het wordt Numb van Linkin Park.


Oké, oké... voor degenen die Linkin Park toch teveel herrie vinden...
Geniet maar even van INXS! 
Qua beelden vind ik deze eigenlijk gewoon het mooist!








10 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht. Met het hele gezin naar Praag. Super.
    Ik heb bij het tweede muziekje even mee genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn dochter is in december in praag geweest bij haar vriendin die daar een periode werkt. Ze was heel erg enthousiast over de leuke en gezellige stad. Ze hebben een toptijd gehad. gr.Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk; samen naar een hele mooie stad. Nu al voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn vooruitzicht. Daar kun je zo echt naar uitzien . Lekker in 't voren genieten dus maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kocht ik ooit een mooie grijze lederen handtas. Het is een mooie stad en er is genoeg te zien.Leuk vooruitzicht.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhh heeeerrrrrlijk veeeeeeeeeeeel plezier alvast

    Fijn weekeend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh geweldig! Praag is een geweldige stad! Ben er een keer een hele dag geweest met een gids, maar zou heel graag nog eens terug willen. Een heerlijk vooruitzicht, wens jullie mooie dagen met jullie gezin!
    Linkin Park is niet mijn smaak maar INXS is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig. Met zn allen naar Praag. Het moet een prachtige stad zijn. Het laatste lied heb ik van genoten. De eerste heb ik even aangehoord. Was iets te veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet volop van de voorpret!
    Beide songs hebben hun eigen charme. Bij het woord "numb" link ik onmiddellijk naar "Sometimes I feel / Sometimes I'm numb" uit "Short of the Line" van Dick Feller, maar dat is veel rustiger. Beide clips hebben hun zeggingskracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De voorpret is zo leuk! Ik ben er nooit geweest. Maar het moet er erg mooi zijn. Straks volop genieten.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen