zaterdag 1 februari 2020

Zwijmelen op Zaterdag: Into my Arms



Dit was weer zo'n liedje dat tijdens de top 2000 voorbijkwam.
Een ontzettend zwijmelwaardig liefdesliedje.
Ik hoorde het voor het eerst (waarom nu pas???!!!), en het raakte me direct.
Vooral dit stukje sluit aan bij hoe ik er zelf over denk:

But I believe in Love
And I know that you do, too
And I believe in some kind of path
That we can walk down, me and you


Into my arms...
De komende 24 uur is er niemand in my arms.
Ik trek me terug in ons huisje aan de kust om me te concentreren op mijn examenstukken.
Een heerlijk en allenig vooruitzicht!

By the way...
De zwijmel wordt momenteel geleid door Melody: https://melodyk.nl/achteraf-en-vooruit/
Vanaf volgende week neem ik dat stokje van haar over en kunnen degenen die meezwijmelen hun link bij mij achterlaten.

2 opmerkingen:

  1. Sommige muziek voelt inderdaad soms als 'gemis' als je het eerder had willen ontdekken... je hebt t nu dus geniet er maar van .

    https://melodyk.nl/achteraf-en-vooruit/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch om steeds weer nieuwe muziek te ontdekken. Soms vraag ik me ookwel af waarom nu pas maar zo blijft het boeiend denk ik maar dan.
    Hij heeft een prachtige stem. Fijn om naar te luisteren.
    Succes met het examen. Het gaat je vast lukken.

    BeantwoordenVerwijderen