vrijdag 17 april 2020

Zwijmelen op Zaterdag: Angel



We moeten er toch echt aan gaan geloven: de concerten en de festivals deze zomer gaan niet door.
Voor mij klein leed vergeleken bij al het leed op de wereld. Een grote strop voor de artiesten en alle bedrijvigheid die eromheen hangt. En eigenlijk gewoon toch echt wel heel erg jammer.

Voor mijn zoon en mij was dit jaar de keuze gevallen op Graspop. Mijn langharig tuig wilde één van zijn favoriete bands Judas Priest zien. Ik heb de nog levende groten der aarde die op mijn lijstje stonden de afgelopen jaren bijna allemaal gezien, ik had wat dat betreft geen wensen, dus ik sloot me aan bij zijn keuze.

Ik ga er niet over mopperen of klagen of sikkeneuren.
Het enige wat ik hoop is dat we überhaupt nog ooit zij aan zij en buik aan rug en nek aan nek met zijn allen voor een podium kunnen staan.
Als ik daar nu beelden van terugzie op tv dan kan ik alleen maar met een soort van schrik en verbazing kijken naar zoveel mensen dicht op elkaar. En het lijkt me nu bijna ondenkbaar dat we ooit weer het vertrouwen hebben dat dat zomaar kan.

Ik heb gekozen voor een ballad van Judas Priest. Het is en blijft immers een Zwijmelrubriek.
Het lievelingslied van het liefje van mijn langharig tuig. Angel.

Meezwijmelen?
Plaats hier je link.

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Voor jou... en anderen die er van houden, hoop ik het oprecht van harte maar ik heb mijn twijfels, het oude normaal is volgens mij voorgoed 'verleden' tijd... hoe dan ook, voor nu wens ik je moed en doorzettingsvermogen en een heel fijn weekend .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als jij schrik im ervan als ik zoveel op een gepakte mensen zie en wat er toen al had kunnen gebeuren door in al onze onschuld kont aan kont stonden.
    Jouw langharig tuig pakt het goed op. Mooi zo. Ik zie en hoor wel andere geluiden.
    Ik was vergeten mijn link toe te voegen maar alsnog dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zwijmel, meestal komen die van de hardrockers, Judas Priest was eentje van die tijd, ging er behoorlijk ruig aan toe...
    Wat de toekomst betreft, zal geleidelijk weer terug gaan naar het ''gewone leven'', maar dit zal nooit vergeten worden, voor bepaalde landen zal het een blijvende impact houden....

    BeantwoordenVerwijderen