vrijdag 10 april 2020

Zwijmelen op Zaterdag: Troy

Een oudje vandaag. Zonder speciaal verhaal hierbij.
Ik heb ook niet zoveel te vertellen. Het is nogal saai hier in mijn bubbel thuis.
En mijn hemel, wat ben ik daar dankbaar voor!
Ze kwam voorbij op de radio. Sinead O'Connor met Troy.
Wat een prachtige en dramatische plaat is dit toch ook!
Je begrijpt, ook deze keer ging de radio een tandje harder.



Ik wens iedereen een prachtig paasweekend toe. Blijf thuis.
Ik hoop dat iedereen er het beste van kan maken.




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

5 opmerkingen:

  1. Sinead O'Connor blijft altijd de moeite waard om nog eens te beluisteren. Wij wensen jou Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne muziek. Volgens mij ken ik meer van haar. Toch eens opzoeken Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig nummer. Heerlijk om naar te luisteren.
    Fijne paasdagen en maak er wat moois van.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooiste nummer vind ikzelf wat ze gemaakt heeft, mooie stem, jammer soms van haar vreemde uitspraken, tegenwoordig eigenlijk alleen maar suicidaal....

    BeantwoordenVerwijderen