vrijdag 7 augustus 2020

Zwijmelen op Zaterdag: each time, you break my heart


Oei... een foute deze week.
Nick Kamen.
Ik was zijn bestaan alweer vergeten.
Maar op zoek naar grote zomerhits kwam ik deze tegen.
Wel leuk om te zien hoe zeer deze clip ( en de muziek) de jaren '80 uitademt.
En ja, het was een knappe jongen die Nick. Dat vonden bijna alle meiden uit mijn klas.
Maar ik vond hem veel te gladjes.
Leuk, om deze weer eens voorbij te zien en horen komen!

Meezwijmelen?

Plaats hier je link.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. 'Gladjes' ja dat ben ik wel met je eens... verder is het wel een leuk nummer voor een dag als vandaag ;-)

    FIjn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zomernummer, lekkere beat in het, en soms schiet je maar zo weer iets te binnen van vroeger....
    Wat voor de ene mooi is, daar ziet een andere dame liever een ongepolijste hunk..
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker nummer. ik herken het wel maar heb nooit geweten dat er zo'n knappe knul achter zat. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen