vrijdag 14 augustus 2020

Zwijmelen op Zaterdag: Hot in the City

 



Een strakke lange broek. 
Ik moest er deze week niet aan denken. 

Wat een foute zwijmel weer deze week!
Maar toch ook wel lekker om weer eens te horen, die good old Billy Idol. 
Hij schijnt nog steeds te toeren.

Lieve medezwijmelaars, het is stil vanaf mijn kant. 
Het is niet dat ik niet in jullie zwijmels geïnteresseerd ben, maar ik was een paar weken weg, en dus off-line. De zwijmels heb ik van tevoren klaargezet. 
Zodra ik weer geland ben in het echte leven kom ik alles bij jullie luisteren! 

Zwijmelen jullie ook vandaag weer mee? 
Ik ben benieuwd, plaats hier je link. 








You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Denk dat bijna niemand met deze temperatuur aan een strakke broek zal willen denken, denk niet dat Billy met dit weer zich kleed met een lange strakke broek, heeft wel een punt met hot in the city, al vond ik zijn eerste nummer veel beter, eyes without a face, en denk dat Billy ook nog makkelijk kan toeren wat leeftijd betreft, ben alleen erg benieuwd wat jij nou bedoelt met een hele ''verkeerde''.....?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Billy! Die heb ik een paar keer live gezien. Geweldige concerten!

    BeantwoordenVerwijderen