vrijdag 11 september 2020

Zwijmelen op Zaterdag: Everybody wants to rule the world


Vanwege geen tijd om na te denken over de zwijmel, borduur ik even voort op de zwijmel van vorige week. Omdat er zó ontzettend veel muziek zit in de nummers van Tears for Fears plaats ik er nog eentje. 
Al voordat het weekend begonnen is ben ik vertrokken naar mijn geliefde plekje aan zee. 
Even zonder zorgen, Sans Soucis, met mijn broer en mijn zus. 
Mijn huiswerk gaat gewoon mee hoor. Nog 3 weken tot het examen. Ik lig nog op schema hoor, maar een heel weekend niks doen kan ik me in deze fase niet permitteren. 

Mij zwijmelen? Plaats hier je link! 
 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 opmerkingen:

  1. Toitoitoi en veel veel veel plezier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim om nog even weg te gaan. Dat komt je examenwerk vast ten goede. Onthou dat je goed bent in je vak. Dus geen onnodige energie verspillen aan twijfels maar gewoon doorwerken. Ik duim voor een mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker nummer.... geniet van een lang weekend met mooie dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk even nog voor examen lekker weekendje weg, en natuurlijk een fantastisch tijdloos nummer van deze heren...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke zwijmel, hoort eigenlijk wel bij je escape naar zee.
    Succes met de voorbereidingen van je examen en nu lekker ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijk nummer ja! Hoop dat je hebt genoten van je weekend! En succes met je examen.. Ik ben mijn linkje vergeten te zetten...
    https://irispapilio.wordpress.com/2020/09/12/zwijmelen-op-zaterdag-408-bruiloft/

    BeantwoordenVerwijderen