zaterdag 15 april 2023

Zwijmelen op Zaterdag: Love me just a little bit more



Het is een korte zwijmel. 
Gisteravond had ik geen tijd om de zwijmel klaar te zetten, en straks moet (mag!) ik naar het bos om te wandelen (jaja, met Nordic stokken). 

We hadden een mooi feestje gisteravond van iemand van de naaiclub en haar man. Ze vierden dat ze 25 jaar getrouwd zijn. 
Het was een prachtfeest. Alles erop en eraan. Een geweldige zaal in een oud klooster. 
DJ, cocktailbar, ik zag oesters op schalen voorbijkomen. Het thema was sparkle en iedereen zag er fantastisch uit in glitterkleding. 
Ik heb gedanst met mijn oudste vriendin van 81. Wat is het toch een heerlijk mens! 
Onder andere op de Dolly Dots. 
Dus dat werd de inspiratie voor mijn zwijmel. 

 Ik hoop dat de kater die ik bij me draag van me wegloopt in het bos. 

Wil je mee zwijmelen? 
Plaats hier je link. 




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 opmerkingen: