zaterdag 9 december 2023

Zwijmelen op Zaterdag: Je te Laisserai des Mots

 


Deze week was weer stemweek voor de Top2000.
Ik zie heel veel stemlijstjes voorbijkomen van familie, vrienden, kennissen op de socials. 
En ik vind het leuk om te zien welke overeenkomsten en verschillen er zijn. 
Maar ook bijzonder hoe voor sommigen de mooiste nummers ooit, voor mij totaal onbekend zijn. 
Dit nummer komt van het stemlijstje van mijn dochter. 
Hoe verrassend, een Franstalig nummer. 

En ja... ook een paar keer Pink Floyd en Radiohead op haar lijstje dus ik beschouw de muzikale opvoeding als geslaagd. 

Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link. 




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter


1 opmerking:

  1. Muzikale opvoeding.... oefff ik maakte nog nooit zo'n lijst... dus die opvoeding miste ik? Waar was jij dan als mijn moeder :-P

    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen