vrijdag 8 maart 2024

Zwijmelen op Zaterdag: danger zone

 



Dit liedje.... Is echt zo'n liedje waar ik sinds de jaren '80 nooit meer aan gedacht heb... 
Maar het bracht me, toen ik het onlangs hoorde, weer direct terug in die tijd. 
Top Gun. Tom Cruise. Straaljagers. Piloten. Alles. 

En ontzettend zwijmelwaardig. 
Daarom krijgt hij vandaag van mij een plekje in de zwijmelrubriek. 



Wil je mee zwijmelen? 
Plaats dan hier je link. 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Al maakt muziek weinig tot niet nog dat soort connecties in mijn hoofd herken ik het desalniettemin wel gelijk en inderdaad ook de films die jij noemt... . al zou ik niet gezegd kunnen hebben uit welk decennium het stamt ..

    Evengoed wel terecht dat je hem een plekje in de zwijmelrubriek gunt.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De film Topgun ken ik wel, maar kan mij dit nummer niet herinneren.

    BeantwoordenVerwijderen