zaterdag 24 februari 2024

Zwijmelen op Zaterdag: Hey Woman


Het mooie aan werken bij een poppodium is onder andere dat je werkt met mensen die houden van muziek. En sommige mensen weten ook veel. Eén van mijn collega's zei ooit: als je ooit Erwin Java tegenkomt, ga erheen! Ik heb dat onthouden en hij trad dus gewoon bij ons eigen poppodium op. 
Samen met Sean Webster en de band. 

Ik had verwacht dat Erwin Java de show zou dragen. Het is immers een 'wat bekendere naam' in Nederland. (Cuby and the Blizzards, Brood, hij heeft al wat noten gespeeld in zijn leven). 
Maar die Sean Webster. De vriendin met wie ik was zei: als ik ooit weer een man tref, dan wil ik er één met zoveel passie. Voor minder doe ik het niet! 

Ik heb vroeger best vaak naar Blues geluisterd, maar ergens is er andere muziek op mijn pad gekomen en heb ik gewoon niet meer zo veel naar Blues geluisterd. Ik was vergeten hoe heerlijk het is om hiernaar te luisteren. 
En ik heb gelijk maar een cd-tje gekocht voor in de auto. Dit weekend weer een retourtje Den Haag dus alle tijd om er op mijn gemakje naar te luisteren. 


Wil je mee zwijmelen? 
Plaats hier je link. 
 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 opmerkingen:

  1. Lekker nummer, ik houd er wel van. En Ja Cuby was legendarisch maar dit klinkt ook goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja deze bevalt mij ook ;-)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt inderdaad weer een lekker stuk muziek gevonden! Erwin staat weer fantastisch te spelen. Heel ingehouden afgewisseld met top-virtuositeit! Goeie combinatie met Webster, die ik niet kende.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn een beetje streekgenoten van je, Gauke.
      Erwin komt uit Groningen. Sean Webster woont in Giethoorn. Ze zullen vast wel eens een thuiswedstrijdje spelen.

      Verwijderen