vrijdag 6 september 2024

Zwijmelen op Zaterdag: Meneater


Vorige week vroeg ik, een beetje inspiratieloos, aan mijn dochter, of zij suggesties had voor mijn zwijmel. 
Ze kwam met dit nummer: Meneater.
Ik was verrast... zo uit de jaren '80.... Verbaasd dat ze het überhaupt kende. 
En ik vroeg me ook af welke reputatie ik in godsnaam heb... Ze zou haar moeder toch niet zien als een meneater? 
Ik fladder wat rond in mijn vrijgezellenbestaan. Heb af en toe een flirt. Een lover waar ik af en toe een date mee heb... maar een mannenverslinder kan ik mezelf toch niet noemen. 

Gelukkig gaf ze ontkennend antwoord op de vraag of ze me zo zag. Ze vertelde dat het liedje in een film zat waar één van haar favoriete filmsterren in speelde. 
Nou... ik heb het er even bij gezocht. Vond ik leuk. 

Ik vind het origineel een heerlijke '80's vibe hebben, met die snaredrums. Alle nummers hadden toen snaredrums, lijkt wel. 




Wil je mee zwijmelen? Plaats dan hier je link. 



 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad een leuk nummer ... niet specifieke herinneringen erbij maar toch herken ik het wel... leuk weer eens te horen ook!

    BeantwoordenVerwijderen