zaterdag 21 september 2024

Zwijmelen op Zaterdag: Tonight



Vorige week was ik op Appelpop. 
Waarschijnlijk was het de laatste kampeernacht dit seizoen, en het was kkkkkoud...
Overdag heerlijk in je hempie in de zon, maar het afpilzen bij de tent na het festival kon rustig in je ski-jack. 

Wederom (ik zag ze eerder op het bevrijdingsfestival in Den Haag) omver geblazen door Sonmieux. 
En geen idee waarom. Maar biggelende tranen over mijn wangen bij dit nummer die avond. 

Wil je mee zwijmelen? 

Plaats je link dan even in de comments, de linkmachine doet het niet.... 
Dan voeg ik het later zelf toe.

3 opmerkingen:

  1. Ik ken de groep niet, hun muziek ook niet... de naam klinkt heel vaag bekend... dit nummer is dan wel zeer aangenaam om naar te luisteren. en ja ook jhier de biggelende tranen ... de muziek bevestigt gevoelsmatig onuitlegbaar mijn stemming.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. https://klikhierklikdaar.blogspot.com/2024/09/zwijmelen-op-zaterdag_0602964281.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en gevoelig nummer wat mij ook zou kunnen raken. Dus zo raar is het niet dat je vol schiet.
    Weinig tijd van mij voor een Zwijmel, maar heb toch nog wat gevonden.
    https://riannes.blog/2024/09/21/zwijmelen-op-zaterdag-214-woodstock-1969/

    BeantwoordenVerwijderen